HomeInschrijven

COME AND JOIN US !!

HOE KAN JE INSCHRIJVEN ?

Vanaf nu kan u hier inschrijven voor het seizoen 2023-2024.

Net zoals vorig seizoen werken we met een online betalingssysteem. Na de online inschrijving wordt u direct doorgelinkt om de betaling te voltooien. Let op, een lid is pas ingeschreven indien het betalingsproces werd afgerond. U zal twee mails met bevestiging ontvangen : een eerste met betalingsinfo en tweede met betalingsbevestinging. Afhankelijk van de verwerking bij het online betalingsysteem kan deze tweede mail onmiddellijk of iets later na de eerste mail toekomen.

Indien u niet via online-betaling kan betalen, doe dan geen storting maar neem eerst contact op met ons via info@turnclubathena.be.

Voor dit onlinesysteem moet u aanmelden met uw e-mailadres dat bij de club gekend is als uw hoofd e-mailadres. Aan dit e-mailadres zijn de persoonsgegevens van vorige inschrijvingen gekoppeld, dit vereenvoudigt de inschrijving.
Indien u dit e-mailadres niet meer kent , kan u dat navragen via info@turnclubathena.be met vermelding van de naam van de gymnast die u wil inschrijven.

Indien u nog nooit een gymnast hebt ingeschreven, kan u een volledige nieuwe gebruiker aanmaken.

BDP_2027

Twijfel je in welke groep je jouw kind best inschrijft?

Kom dan zeker eens langs tijdens onze kennismakingsdag/weken begin september.

Je kan in die 2 weken meerdere proeflessen volgen zodat je zeker weet wat bij je past en wat je graag wil doen.

Begin september organiseren we ook onze kennismakingsdag, check hiervoor zeker onze socials.

Op deze dag kan u kennismaken met het volledige aanbod en zijn de trainsters aanwezig om u te helpen met de juiste keuze.

Heeft u verdere vragen omtrent één van onze lessen, twijfel dan niet contact op te nemen via info@turnclubathena.be.

WIL JIJ OOK GRAAG AANSLUITEN?