Best Shows

Turnclub Athena

Best Shows

78 78 mensen hebben dit evenement bekeken.

HoursMinutesSeconds

De Best Show Teams Finale is dé apotheose van het dans- en democircuit.

De allerbeste groepen van het seizoen brengen er hun oefening en strijden om de titels ‘Best Demoteam’, ‘Best Modern/Urban Dance team’ en ‘Best Rope Skipping Demoteam’.

Binnen het danscircuit worden de 3 beste teams uit de genres Modern & Urban geselecteerd voor deze finale.

De vier groepen uit het A-circuit die aan het einde van het democircuit het hoogst gerangschikt staan, worden automatisch geselecteerd voor deze wedstrijd.

Hiernaast wordt door het Overlegplatform een wild card toegekend voor de vijfde plaats.

Binnen het Rope Skipping circuit worden de 5 beste Democupteams van de Rope Skipping Finalewedstrijd geselecteerd

Wanneer?

Zaterdag 07 juni 2025

Waar?

Topsporthal Gent
Zuiderlaan 14
9000 Gent

Tickets?

De online verkoop gaat van start enkele weken voor de organisatie.
Tickets zullen te verkrijgen zijn via de gymfed-website.

Om je te registreren voor deze gebeurtenis e-mail je gegevens naar info@turnclubathena.be

Registreer met behulp van webmail: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

Datum en tijd

07-06-2025 ⏱ 16:00 aan
07-06-2025 ⏱ 23:00

Evenement types

Share With Friends

WIL JIJ OOK GRAAG AANSLUITEN?