Acro – Provinciale voorronde 3 C- en I-niveau

Turnclub Athena

Acro – Provinciale voorronde 3 C- en I-niveau

50 50 mensen hebben dit evenement bekeken.

HoursMinutesSeconds

Tijdens het weekend van 16 en 17 maart kan je onze Acro C- en I-gymnasten aan het werk zien voor hun 3e provenciale voorronde.

De gymnasten strijden er in hun leeftijdscategorie om de provinciale titels.
Bij de teams 10-15 jaar gaat elke deelnemer naar huis met een gouden, zilveren of bronzen medaille.
Naast die titelstrijd staan deze voorrondes ook in het teken van een selectie voor het Vlaams – (A-, B- C-, en I-niveau) en Belgisch (A- en B-niveau) kampioenschap.
De 9-jarige gymnasten treden aan in het I-niveau en kunnen deelnemen aan 4 wedstrijden.

Wie?

Tijdens de provinciale voorrondes komen de gymnasten acro vanaf 10 jaar in actie in het C-, of I-niveau.

Wanneer?

Weekend 16-17 maart 2024

Timing?

• Deuren open: 07u30

Waar?

Koedreef 1
9070 Destelbergen

Tickets?

De ticket-verkoop start 1 week voor de organisatie, dit op maandag 11 maart om 19.00 uur.

Deze kan je bestellen via de gymfed-website : https://www.gymfed.be/kalender/contest/3871140

We raden aan om toegangstickets aan te kopen in voorverkoop, deze tickets zijn goedkoper dan de online kassatickets ter plaatse.

Ticketprijzen:

• Niet-leden Gymfed: 8 euro/sessie (*)
  • Leden Gymfed: 6 euro/sessie (*) op vertoon persoonlijke lidkaart

Geen ticket nodig:

• Kinderen t.e.m. 6 jaar: gratis op vertoon van ID
  • Juryleden Gymfed: gratis toegang op vertoon persoonlijke lidkaart met blauwe J
  • Special Guest card 2021-2024: gratis toegang op vertoon Special Guest card

Datum en tijd

16-03-2024 ⏱ 08:00 tot
17-03-2024 ⏱ 22:00

Evenement types

Deel met vrienden

WIL JIJ OOK GRAAG AANSLUITEN?